fredag 21 maj 2010

Dåligt med inlägg.

Har varit dålig på att uppdatera här. mycket för att jag har jobbat en hel del, sen har jag kämpat med filten jag har lovat min syster. Dock blir det inte så bra som jag vill så efter mycket upprepande och omvirkning så ger jag upp. har bara fått ihop 1 av 20 rutor som jag är halvnöjd med.



Så nu har jag pratat med syster och har istället börjat på en gallerfilt efter virkaholics mönster.
Men då jag verkligen gillar iden på havsfilten baserad på rutor kommer jag att försöka knåpa ihop en lapptäcks filt/ aktivitetsfilt med havstema istället. Kommer då använda mig av olika tekniker, så som lappteknik, broderi, applikationer, virka och sticka. Det kommer bild när den är färdig knåpad.

Jag har dock inte legat helt på latsidan under bloggtorkan utan jag har sytt och tryckt en mössa till sonen.



har även sytt ett par byxor av mina gammla avdankade byxor och sydde på en bilapplikation som jag själv designat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar